World of Warcraft Wrath of Lich King
5. 9. 2007
WotLK - Informace
Death Knight Class - Tahle třída bude hráčům přístupna po splnění řetězového questu, podobného tomu na epic mounta u warlocka. Jakmile požadavky úkolu budou splněny, stačí už jen vytvořit death Knight postavu. Death Kniht je plátový dps/tank postava. Jejím nedostatkem bude NEMOŽNOST používat ŠTÍT. Narozdíl od Many/Rage/Energy bude mít Death Knight runy, které mimo boj aplikuje na zbraň. tyto runy pak v boji použije. Každá runa mí svoji abilitu.
Inskripce - Nové povolání, které hráčům umožňuje zvyšovat/snižovat damage a cooldowny a přidávat ke kouzlům nové efekty. Inskripce je něco podobného jako enchanting. Prostě vezmete např. Fireball, připíšete mu, že zpomalý nepřítele na 3 sekundy nebo dá o 70 dmg navíc. To se může docela hodit :-)
Levelování - levelovani ze 70 na 80 lvl, bude trvat stejně dlouho jako z 60 na 70.
Informace k 20.8.2007
Na letošním BlizzConu, kde hlavním tématem byl samožřejmě World of Warcraft a s ním i připravovaný datadisk Wrath of the Lich King, jsme mohli slyšet také pár novinek ohledně připravovaného Starcraftu II. To ale nikoho nezajímá, takže se pustíme do menší recenze ohledně Wrath of the Lich King.
Datadisk Wrath of the Lich King, by měl vyjít na jaře roku 2008. Do té doby se ve hře dočkáme také integrovaného VOICE CHATU, což znamená, že se můžete přes mikrofon domlouvat přímo ve hře, takže zapoměňte na nějaký Skype, TS, Ventrilo atp. Pár z Vás to ponese těžce, až zjistíte, že ta rajcovní night elfka na kterou slintáte je chlap. V datadisku bude možné dosáhnout levelu 80. K novému kontinentu patří také nové instance, nové battlegroundy, PvP arény a mnoho dalšího. Jednou z instancí bude Zul'aman. Dále se můžeme těšit na 5,10 a 25 instance. Z nových povolání nás čeká inskripce a nevyhnou se nám ani úpravy vzhledu, takže nové účesy atd. Pro orky tu máme nové shoulderpanty. Hlavní peckou by měla být Death Knight class. Co přesně to bude uvidíme na jaře. Blizzard si na nás chystá také obléhací zbraně (katapulty atd) a k nim budovy, které bude možné těmito zbraněmi zničit. Nový kontinet Northrend leží na severu od dvou hlavních kontinentů.
Citace z Tiscali Games: Blizzard před okamžikem na zahajovací konferenci Blizzconu potvrdil, že druhý datadisk pro World of Warcraft, který už hraje více než 9 milionů lidí, se opravdu jmenuje Wrath of the Lich King. A spustil oficiální stránku s obrázky a tříminutovým videem ze hry, které vám přinášíme jako první. O všech základních vlastnostech víte od včerejška, takže nemá smysl je opakovat a zaměříme se pouze na rozšiřující detaily:
Narozdíl od Burning Crusade si na začátku můžete vybrat ze dvou míst, kde na kontinent Northrend vstoupíte (po plavbě z různých přístavů starého kontinentu): buď v tundře na západě nebo ve fjordu na východě. V obou čekají questy pro hráče na 68.-72.levelu a jeden hub s rozvětvenými dungeony pro levely 70, 80 a raidery. Celkově se ve hře setkáte se stovkami nových questů, dungeony pro 5 lidí a raidy pro 10 nebo 25 lidí.
Lokace mají být v různorodém stylu, takže sníh a led nebudou dominovat úplně každé. Obývá je odpradávna humanoidní rasa Vrykulů, která se podobá Vikingům (silná inspirace severskou mytologií, z čehož nebude mít radost Age of Conan) a většina z nich je nepřátelsky naladěna. Potkáte však i spřízněné Tuskarry, sněhové obry nebo pavoučí stvoření.
Hrdina třídy Death Knight má sloužit jako pokročilá alternativa pouze pro závěrečné pasáže hry. Namísto energie či many bude mít na HUDu pod ukazatelem zdraví tzv. runový meč, kam lze umístit šest run (na výběr bude mezi ledovými, krvavými a nesvatými). Různé schopnosti samozřejmě vyžadují odlišné kombinace run, které používání schopností spotřebovává, takže pak musíte počkat, než se po čase znovu doplní. Kouzla jsou teprve finalizovány.
Deset venkovních PvP zón nového typu, popisovaného jako neinstancované Battlegroundy. Určené pro hráče na vyšším než 68.levelu, kteří plněním úkolů přidávají bonusy své straně.
Mezi dobývací stroje se zařadí Meat Wagon či Steam Tank. Nebudou však použitelné jinde než v PvP prostorech, kterým se dá kompletně vyhnout, pokud chcete.
Příklad toho, co budete moci upravit s novou profesí Inscription: načasování fireballu nebo kritický poměr uzdravovacího kouzla.
Inovace grafiky: neustále hořící lesy, vločky padajícího sněhu (vánice) a nové efekty plamene v dungeonech.
Skill cap 450.
Novým kontinentem bude ledový Northrend zhruba stejné velikosti jako Outland. Několik lokací: první Howling Fjord, dále Borean Tundra, Grizzly Hills, Dragonblight.
Ti nejvytrvalejší se budou moci postavit samotnému králi Lichů (kdysi lidskému princi Arthasovi).
Death Knight bude první hrdinskou třídou a dostupný hráčům za Alianci i Hordu.
Pokud splníte určité podmínky (zjevná inspirace vznikem Jediů v SW Galaxies), budete si moci vytvořit celý charakter Death Knight automaticky na vysokém levelu.
Maximální úroveň se zvýší na osmdesátou, což by mělo trvat zhruba stejně dlouho jako z 60. na 70.
Do PvP soubojů přibudou dobývací stroje, zničitelné budovy + nová bojiště.
První z nových dungeonů bude Utgarde Keep pro pět hráčů na 70. levelu, celkově chce Blizzard přidat zhruba tolik podzemních lokací jako v Burning Crusade.
Díky nové profesi Inscription budete moci nastálo vylepšit vaše kouzla a vytvářet nové předměty.
Do Northrendu se bude moci podívat kdokoliv, ale co do obtížnosti to bude kontinent určený hráčům na 68. a vyšší úrovni.
Přibudou stovky nových receptů a tisíce předmětů + vaší postavu budete moci více odlišit tanečky a změnou účesu. WotLK - Povstání Krále Lichů
PRIBEH WORLD OF WARCAFT WRATH OF LICH KING
Část první - Prokletí Ner'zhula
tarý šaman Ner'zhul byl jedním z největších duchovních vůdců orků. Poté, co byl oklamán Kil'jaedenem, zavedl události, které vedly ke korupci mezi orky a krvelačnosti celé Hordy. Nakonec odmítl postavit své lidi do ďábelských řad Plamenné Legie.
Démon Lord Kil'jaeden potrestal Ner'zhula za jeho odpor, za ničení jeho stárnoucího těla a ubíjení jeho starého ducha. Poté nabídl Ner'zhulovi poslední možnost: bezpodmínečně sloužit Legii nebo si vytrpět nekonečná muka. Po krátkém váhání se Ner'zhul zavázal ke službám Kil'jaedenovým. Byl znovuzrozen jako zlý a nesmírně mocný zástupce Legie....Král Lichů
Ner'zhulův duch byl pomocí magie spoután do starodávné zbroje a vázaný k mocné čepeli Frostmourne (Mrazivý smutek). Aby si Kil'jaeden pojistil Ner'zhulovu věrnost, opatřil Kil'jaeden zbroj i meč speciálně vytvořeným kusem ledu z těžko dostupné oblasti Twisting Nether. Tento zmrzlý krystal byl poté vypuštěn do nicnetušícího Azerothu, usazen v zasněžených pustinách Norhrendu.
Mezi schopnosti, které byly uděleny Králi Lichů, patřilo ovládání života a smrti. Ze svého Mrazivého trůnu vyvolal Ner'zhul několik nemrtvých, aby mu sloužili a testoval armádu proti nerubianům z Azjol-Nerub a jejich pavoučímu pánu Anub'arakovi. Ikdyž Válka pavouků již vřela roky, mnoho nerubianů, kteří padli v boji se rychle zavázali Králi Lichů a jeho přáním. Sám Anub'arak byl nakonec poražen a znovu povstal aby hájil řady Krále Lichů, jako hrůzostrašný Pán hrobek.
Zdálo se, že Král Lichů je věrný svému pánu, ale ve skutečnosti měl velice mazaný plán. Za támto účelem vytvořil ve svém vězení malou puklinu, prostrčil jí Frostmourne a nařídil svým sluhům, aby odnesli čepel z Ledového Trůnu. Ner'zhul měl v úmyslu použít meč jako návnadu na mocného šampiona: někoho věrného, kdo by ho osvobodil a sloužil mu jako plavidlo pro jeho neklidného ducha. Mezitím, co Frostmourne byl připraven, sloužit pro své budoucí účely, Král Lichů naprosto oddaně pokračoval v programu se svým mistrem...
Od příjezdu na Azeroth, Král Lichů dával dohromady zákeřný mor, strašnou nákazu, aby tak vyhladil lidstvo a vytvořil věrné sluhy pro Plamennou Legii. Aby to urychlil šíření nákazy, najal do svých řad jednoho ze svých spojenců....mocného Kel'Thuzada, člena Dalaranského koncilu. Pod přísným dohledem Krále Lichů, vytvořil Kel'Thuzad Kult Zatracených. Skupina lidí, kterým slíbil blahobyt a věčný život na půdě Azerothu. Ti rozšířili nákazu do vesnic severně od Lordaeronu, čímž se tvořily tlupy tupých nemrtvých. Kel'Thuzad pozoroval jak armáda roste...nazval ji Pohroma, která jistě splní požadavek Krále Lichů...vymýtit lidstvo ze světa.
Pokračování příště....
WotLK - Povstání Krále Lichů
Část druhá - Vymáhání Frostmournu
rcimág Antonidas se domníval, že za vznikem moru stojí nějaká magie. Proto vyslal kouzelnici Jainu Proudmoorovou aby se na to podívala. Spolu s ní šel princ Arthas Menethil, jediný syn krále Terenase. Jaina a Arthas vystopovali a posléze zabili pravou ruku Krále Lichů, Kel'Thuzada. Jeho smrt ovšem nezastavila rozrůstání Pohromy (Scourge). Boje proti nemrtvým pokračovaly....princova víra i trpělivost byly ale u konce.
I přesto, že se k našim dvěma hrdinům přidal legendární paladin Uther the Lightbringer, dorazili k bránám Stratholmu moc pozdě na to, aby se jim podařilo zastavit šíření nákazy. Arthas si uvědomil, že nevinní vesničané se nevyhnutelně připojí k armádě nemrtvých. Přikázal Utherovi, aby očistil město a zabil jeho obyvatele dříve, než se stanou posly Pohromy. Uther ovšem odmítl, a tak ho Arthas obvinil a rozpustil Řád stříbrné ruky. Uther a zbytek jeho kavalérie opustili vesnici s odporem a Jaina, zhrozená princovým rozhodnutím, také po boku Arthase nezůstala.
Přestože Arthas příšel o své spolubojovníky, svůj plán dokončil. Pozabíjel vesničany a domy spálil. Hodně jeho lidskosti zůstalo v plamenech Stratholmu...
Arthas se rozhodl, že za každou cenu musí zastavit Pohromu. Včas objevil původ nákazy v Northrendu. S velkým srdcem a odhodláním se vydal do zasněžené střechy světa. Jaké to překvapení, když v takovýchto končinách potkal starého přítele, trpaslíka Muradina Bronzebearda. Ten zde hledal to, co stálo za vším - Frostmourne. Arthas rozhodnul, že se po Frostmournu podívají a použijí ho k zahnání Pohromy. Ovšem na Utherovo vybízení, král Terenas povolal zpět Arthase i jeho jednotky. Než se mohli vrítit domů, Arthas potají najmul několik žoldáků aby spálili lodě. Když Arthas vedl své vojáky dolů k lodím, uviděli shořelé lodi. Arthas předstíral udviení, a tak poslal své vojáky, aby povraždili žoldáky.
Arthas poté okukoval zbytky toho, co považoval za zachránu jeho lidí. Časem Muradin s Arthasem našli legendární Frostmourne a přečetli vpis na jeho podstavci. Tam stálo varování - nositel Frostmournu bude obdařen věčnou mocí, ale ne zadarmo. "Když Frostmourne projde lidským tělem, musí poškodit i ducha." Navzdory varování a Muradionvým protestům, Arthas se zapřísáhl, že je ochoten zaplatit cokoliv, jen aby mohl ovládat Frostmourne.
Po Arthasovo unáhleném rozhodnutí byl Frostmourne osvobozen a vytažen z kusu ledu, kde byl zabodnut. To si ovšem vyžádalo život Muradina. Arthas měl Frostmourne. Co už neměl, byl ten malý zbytek lidskoti, který v něm zůstal po jatkách ve Stratholmu. Princ netušil, že původním majitelem Frostmournu je Král Lichů. Frosmtourne měl schopnost, kterou mu udělil sám Ner'zhul: schopnost vysát duši...
S Frostmournem v ruce a zatemněným srdcem, se Arthas vydal do zamrzlých pustim, aby vyslyšel volání svého nového pána...
POkračování příště...
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář